
レストラン業界20年!ほっと安らげる食事や空間、心華やぐ非日常もおまかせください*:・゚
11
|
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
30 % / 3 人 |
Cancel rate
FAQ|
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
0 %
/
0
|
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
0 %
/
0
|
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
0 %
/
0
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
| Language | Japanese |
| National origin | Japan/日本 |
| Nearest station | Asagiri(Hyogo) |
| Transportation to the nearest station | walking |
| Years of experience | 1 year |
| Years of housekeeping service | 25Year |
| Licence | 調理師 / |
| Other languages | little English / un peu francais |
【10時〜17時で対応可能です◎お気軽にお申し付け下さいませ 】
調理師として、またJSAソムリエとして主にフランス料理店で長年勤めた経験や、ライフハック大好き主婦としての経験とスピード感を存分にご活用ください(^ ^)
より良い状態での保存方法などもご紹介いたします♪
インテリア、植物も大好きです⭐︎
維持しやすい整理収納などもご相談ください。
◆和食 ◆洋食 ◆アジア系エスニック
◆ハーブ&スパイス料理
◆グルテンフリー ◆ヴィーガン
◆離乳食 ◆お子様メニュー ◆嚥下食
◆栄養療法 ◆アスリートメニュー
◆おつまみ ◆パーティー料理 ◆フルコース
◆お飲み物とのペアリングメニュー
◆ノンアルコールカクテル
◆期限切れ間近の救済メニュー
◆使いこなしにくい食材活用
…etc できる限り対応させて戴きます。
お品数はお料理内容や食材、お台所事情、伺った回数等により変動いたします。
⭐︎維持しやすい整理収納、インテリア、植物などもご相談くださいませ⭐︎
・事前のメッセージや作業当日に、ご希望内容などをお伺いする「ヒアリング」をさせていただきます。初回は特にやり取りが多くなりますが、ご希望に添ってスムーズなサポートが行えますよう、ご協力をいただけますと幸いです。
・明るく丁寧な対応を心がけています!
お気軽にご相談くださいませ(^ ^)
30 minute(s)
◎登録以外の時間でも、場所と前後のスケジュールによっては対応できることがございます。ご希望時間のスケージュール表記がない時は一度お問い合わせ戴けますと幸いです。
None
None
Confirmed
Confirmed
Confirmed
Confirmed