幸せな食卓作りのお手伝いをさせていただきます。
30
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
53 % / 10 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
1 %
/
2
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
0 %
/
0
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
1 %
/
4
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Japan/日本 |
Nearest station | Zushi |
Transportation to the nearest station | bus |
Bus fare to the nearest station (one way) | ¥180 |
Years of experience | From 2 to 10 years |
Years of housekeeping service | None |
Licence | None |
Other languages | None |
Invoice Provider | Not an invoice provider |
鎌倉在住の某著名料理研究家に37年間師事しています。
その経験を活かして、和洋中、並びに家庭料理からおもてなし料理まで幅広いメニュー、そして味付けのお好みに対応します。
ただし、生きた食材の扱いと魚のさばきは苦手としております。
又、ここ3年は、自然食品の社長宅で1日2回の食事の提供をしております。
調理に時間を使いたい事から、食材はご用意して頂き、メニューはご用意された食材を見て、相談させて頂きます。事前に使いたい食材を連絡して頂く事も可能です。又、お好みや苦手な食材、特別なメニューをご希望の場合は相談に応じさせて頂きます。
コロナウィルスに関しては、タスカジの基本原則に従っております。
None
40 minute(s)
None
None
None
Confirmed
Confirmed
Confirmed
Confirmed