56
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
30 % / 21 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
1 %
/
7
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
1 %
/
5
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
0 %
/
1
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Thailand/タイ王国|タイ |
Nearest station | Azamino |
Transportation to the nearest station | walking |
Years of experience | From 2 to 10 years |
Years of housekeeping service | None |
Licence | None |
Other languages | 日本語がほんの少し |
Invoice Provider | Not an invoice provider |
タイでハウスキーパー(4年)、洗濯・アイロン専門の仕事(1年)、タイ料理レストラン経営・調理(3年)、日本のホテルで客室清掃の仕事の経験があります。掃除、アイロンが得意です。
コミュニケーション可能な言語はタイ語のみなので(日本語は挨拶程度、英語も話せません)、日本人である夫がメッセージのやり取りをサポートします。
初回は夫も同行して当日の作業内容の打ち合わせ及びコミュニケーションを行います。
チャイルドケアは、タイ語又は片言の日本語のみとなります。ご了承ください。
平日は16時半又は17時のスタート、土曜日は午後2時のスタートでお願い致します。
宜しくお願いいたします。
None
40 minute(s)
None
None
None
Confirmed
Confirmed
Confirmed
Confirmed