78
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
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41 % / 34 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
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0 %
/
1
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Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
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0 %
/
7
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Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
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0 %
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2
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Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
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0 %
/
6
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Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | English |
National origin | Philippines/フィリピン |
Nearest station | Kyodo |
Transportation to the nearest station | walking |
Years of experience | More than 11 years |
Years of housekeeping service | None |
Licence | None |
Other languages | english and a little japanese |
プロフィールを見ていただきまして、ありがとうございます。わたしはミナといいます。出身はフィリピンのマニラです。日本に来て10年間ずっとそうじの仕事をしてきました。とくにThe Ritz Carltonでは長い期間、仕事をやっていました。日本語も英語も話すことができます。わたしが心がけていることは何でも丁寧に仕事をすることです。ネコだけは苦手です。ごめんなさい。どうぞよろしくお願いいたします。
None
30 minute(s)
None
None
日本語の会話は問題なく対応できます。ひらがなでのやり取りができます。
Confirmed
Confirmed
Confirmed
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