お掃除、整理整頓でお部屋スッキリ、気分スッキリ。すこしでもお役に立てたら嬉しいです。
238
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
42 % / 76 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
0 %
/
5
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
0 %
/
0
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
0 %
/
3
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Japan/日本 |
Nearest station | Asaka(Saitama) |
Transportation to the nearest station | bus |
Bus fare to the nearest station (one way) | ¥100 |
Years of experience | More than 11 years |
Years of housekeeping service | 38Year |
Licence | None |
Other languages | None |
Invoice Provider | Not an invoice provider |
プロフィールをご覧頂きありがとうございます。
家事代行のお仕事を3社約11年ほど経験しております。訪問件数はここ9年間で延べ4000件を越えております。丁寧なお掃除を心がけております。
3人の子育ての経験もあり家事との両立の大変さを身を持って知っております。
お掃除、整理整頓でお部屋スッキリ、気分スッキリ。すこしでもお役に立てたら嬉しいです。
ご依頼をお待ちしております。
(2024年よりスポットでのご依頼のお客様は近隣の方のみお受けさせて頂いております。)
新型コロナウィルス感染予防について
■2021年9月上旬にワクチン接種を2回完了しております。2022年3月下旬に3回目、9月上旬に4回目の接種いたしました。2023年1月中旬にオミクロン対応ワクチンの5回目、6月上旬に6回目の追加接種をいたしました。
■依頼者様やご家族の安心安全のためにも、下記についてご協力お願いいたします
・三密を避けるため、室内の換気にご協力ください。
・マスクを着用しての作業は例年より熱中症のリスクが高まるようです。エアコンの使用にご協力お願いいたします。
・依頼日に依頼者様やご家族の体調がすぐれない場合は事前にメッセージでお知らせください。日程変更などご相談させていただきます。
None
30 minute(s)
None
None
None
Confirmed
Confirmed
Confirmed
Confirmed