2
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
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38 % / 112 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
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0 %
/
0
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Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
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3 %
/
34
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Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
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0 %
/
3
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Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
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1 %
/
13
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Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Japan/日本 |
Nearest station | Wakabadai |
Transportation to the nearest station | walking |
Years of experience | From 2 to 10 years |
Years of housekeeping service | None |
Licence | 調理師 |
Other languages | None |
※今現在、スポットでのご依頼のみ受け付けております。
調理師免許を持っています。
ご依頼の時点でどんな料理をご希望なのか教えて頂けるとありがたいです。
※主に和食が得意で、一般的な家庭料理を作らせて頂いております。
※時間変更について※
9時からの枠の時間変更は基本的にご対応出来かねますのでご了承くださいませ。
18時からの枠は17時以降からのスタートに変更可能な場合がございます。お気軽にご連絡下さいませ。
ご依頼お待ちしております。
【事務局記載・2016タスカジさんアワード受賞】新人賞 Outstanding New Face
:デビュー後4カ月で定期契約を多数お持ちにより選定させていただきました
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30 minute(s)
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