その方それぞれにあるお困りごとに、出来るだけ寄り添ったお手伝いをさせていただきたいと思います。
35
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
38 % / 5 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
0 %
/
0
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
6 %
/
2
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
0 %
/
0
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Japan/日本 |
Nearest station | Kitami(Tokyo) |
Transportation to the nearest station | walking |
Years of experience | From 2 to 10 years |
Years of housekeeping service | 20Year |
Licence | None |
Other languages | None |
Invoice Provider | Not an invoice provider |
大学生、高校生、中学生、3人の子供がいます。
8年程、家事代行サービスでお客様のお宅に伺い、お掃除やお買い物などの家事代行をさせてもらっています。
日々のお困りごとに寄り添ったサービスをさせていただきたいと思います。
頼まれることが多いのは、
水回り(キッチン、浴室、洗面所、トイレ)の清掃、
その他のリビングやお部屋、玄関などのほこり取り、掃除機がけ、水拭きなど
になっています。
希望としては
祖師ヶ谷大蔵駅、成城学園前駅、喜多見駅、狛江駅、和泉多摩川駅
の周辺でお受けできたらと思っています。
None
20 minute(s)
柔軟剤等、強めの匂いで気持ち悪くなる場合があります。
ご使用の方はご相談させてください。
None
None