89
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
30 % / 26 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
0 %
/
1
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
0 %
/
1
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
0 %
/
0
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Japan/日本 |
Nearest station | Myorenji |
Transportation to the nearest station | walking |
Years of experience | From 2 to 10 years |
Years of housekeeping service | 20Year |
Licence | 調理師 |
Other languages | 英語 |
Invoice Provider | Not an invoice provider |
・フリーランスで食品マーケティングの仕事を行っています(市販加工食品の商品開発、メニュー開発等)
・主夫です
・非常勤で食育事業の料理教室講師、管理栄養士講座講師をしています
・「食育」事業に関わり、子供の「成長と栄養」「味覚を育てる」「好き嫌い」等に関心があります
・家庭料理全般に対応します(和洋中他を広く浅く)
・ご家族の栄養管理に対応します(医療的な食事食材制限、生活習慣病及び予備軍の方、お年寄り、子供、産後の栄養管理、離乳食…など)
・調理コンセプトは『美味しく、健康に』と『素材を楽しむ』です
※新型コロナ対策については、個人で対応出来る事は継続的に実施しています、また食品を扱う立場から衛生管理には常に配慮しています
None
40 minute(s)
None
None
None