1
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
38 % / 10 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
1 %
/
5
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
0 %
/
0
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
1 %
/
3
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Japan/日本 |
Nearest station | Katakura |
Transportation to the nearest station | walking |
Years of experience | From 2 to 10 years |
Years of housekeeping service | None |
Licence | None |
Other languages | None |
子供が生まれてから、兼業主夫をしてきました!今、小学2年生の娘と奥さんの3人家族です。家事や育児が好きなので、このお仕事をやりたいと思いました。掃除をメインとして始めたいと思っていますが、色々なことに挑戦したいです。共働きなどで忙しい方や、家事が大変になってしまった方などが助けて欲しいと思ったときに呼んでもらえるタスカジさんになりたいです。タスカジユーザー様の助けになることが、私の助けにもなります!始めたばかりで不慣れではありますが、よろしくおねがいします!
※土日祝日は基本的にはお休みします。
土曜日定期枠は先約のため空けております。
None
50 minute(s)
None
None
None
Unconfirmed
Confirmed
Confirmed
Confirmed