141
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
45 % / 60 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
0 %
/
0
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
0 %
/
0
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
0 %
/
0
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Japan/日本 |
Nearest station | Nishi-Kawaguchi |
Transportation to the nearest station | walking |
Years of experience | From 2 to 10 years |
Years of housekeeping service | None |
Licence | None |
Other languages | None |
Invoice Provider | Not an invoice provider |
13時〜16時枠をメインにしておりますが
10時半〜11時〜でも対応しております。
メッセージにてお知らせください。
掃除・整理収納をメインに承ります。
20代に、建築系の仕事に就き物を作り出す面白さを知りました。
整理収納も物の居場所を作り出すというところが、似ているのかもしれません。
※整理収納の作業は基本ご一緒にお願いいたします。
お料理は和食中心となります。
もちろん、リクエストいただければ洋食・中華もお作りいたします。
在庫を使用しての料理でも大丈夫です。
■政府が示した新しい生活様式を実践し、感染防止の3つの基本に取り組んでいます
①身体的距離の確保
②マスクの着用
③手洗い
<実践している項目>
□毎朝の体温測定、健康チェック
□移動時や仕事中はマスクを着用
□訪問宅のドアノブを触る前に手を消毒液で消毒
□仕事開始前に手洗いをする(洗面所をお借りします)
□手洗いは30秒程度かけて水と石けんで丁寧に洗う
□人との間隔は、できるだけ2m(最低1m)空ける
□会話をする際は、可能な限り真正面を避ける
□移動に公共交通機関を利用する際は、会話は控えソーシャルディスタンスに心がける
■依頼者様やご家族の安心安全のためにも、下記についてご協力お願いいたします
・三密を避けるため、室内の換気にご協力ください。
・マスクを着用しての作業は例年より熱中症のリスクが高まるようです。エアコンの使用にご協力お願いいたします。
・依頼日に依頼者様やご家族の体調がすぐれない場合は事前にメッセージでお知らせください。日程変更などご相談させていただきます。
None
40 minute(s)
《交通費について》
・公共交通機関ではなく自家用車でのお伺い時
は、ご相談させていただきます。
・ご依頼者さま宅が近隣の場合、表示の公共交
通機関ではなく、自転車または徒歩でお伺い
する場合がございます。
None
None