
家事も笑顔で対応!何事にも前向きに挑戦します!
12
|
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
33 % / 2 人 |
Cancel rate
FAQ|
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
0 %
/
0
|
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
0 %
/
0
|
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
0 %
/
0
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
| Language | Japanese |
| National origin | Japan/日本 |
| Nearest station | Honancho |
| Transportation to the nearest station | walking |
| Years of experience | 1 year |
| Years of housekeeping service | None |
| Licence | None |
| Other languages | 英語 |
初めまして!プロフを見てくださり本当にありがとうございます!
素敵な出会いに感謝いたします😌
これまで人事や運営管理、接客業など幅広い仕事を経験してきました。どんな環境でもまずはやってみる!というチャレンジ精神が私の強みです。整理整頓や掃除が好きで、誰かの役に立てることに喜びを感じます。人と接することが好きで、ちょっとした会話も大歓迎。明るく丁寧な対応で、安心して頼っていただける存在を目指しています。
基本的には、ニーズに対して最大限できることをさせていただきます!
しかし、私もまだ未熟者ですのでハイレベルを求められるお客様とはマッチしないと思われます。
できることに関しては、全力で努力させていただきます!
40 minute(s)
土日祝はできるだけ柔軟に対応可能させていただきたいと思っております。
None
None
Confirmed
Confirmed
Confirmed
Confirmed