快適で居心地のいい空間になるよう、隅々まで丁寧なお掃除を心がけています。
36
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
13 % / 2 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
0 %
/
0
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
0 %
/
0
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
0 %
/
0
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Japan/日本 |
Nearest station | Chitose-Karasuyama |
Transportation to the nearest station | walking |
Years of experience | 1 year |
Years of housekeeping service | 17Year |
Licence | None |
Other languages | None |
Invoice Provider | Not an invoice provider |
初めまして。
プロフィールをご覧いただきありがとうございます。
家事代行としては初めてですが、3年ほど個人のお宅に訪問介護で伺っており、介護がメインではありますが、お掃除や洗濯などの対応をしていました。
普段はフリーで編集やライターの仕事をしており、繁忙期ではない期間は、タスカジさんとして皆さんのお役に立ちたいと思っています。
「依頼してよかった!」と思っていただけるよう、快適で居心地のいい空間で過ごしていただけるよう、可能な範囲でご要望にお応えできればと思いますので、ご縁がありましたら、よろしくお願いいたします。
◎12月4週目は確定し次第カレンダーを更新いたしますので、タイミングがあったらご依頼よろしくお願いいたします。
★ご用意いただけたら嬉しいもの★
・クロス(雑巾)3~4枚
・各場所のスポンジ
・各場所用の洗剤、水回りのカビキラー
・キッチンペーパー、ウェットシート
・掃除機
・クイックルワイパー
・ハンディタイプのモップ
・古い歯ブラシ
・ゴミ袋
None
1 hour(s)
◎お風呂のエプロン、コンロの天板、冷蔵庫の部品など、破損トラブルになる可能性のあるものは、ご依頼者さまに取り外していただけるのであれば対応いたします。
◎エプロンを外した浴槽側、コンロの内側などは対応いたしかねますので、ご了承ください。
■タスカジ講習受講履歴(事務局記載)
実施:2024/12/01
講座内容:「さすがプロ!」と言われる掃除・基礎講座
講師:みけままさん
None
Confirmed
Confirmed
Confirmed
Confirmed