あなたの日常生活を楽にして快適空間をお作りします。
お家をピカピカにさせていただけないでしょうか?
6
Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
|
33 % / 2 人 |
Cancel rate
FAQ
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
|
0 %
/
0
|
Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
|
0 %
/
0
|
Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
|
0 %
/
0
|
Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
|
0 %
/
0
|
Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
Language | Japanese |
National origin | Japan/日本 |
Nearest station | Muromi |
Transportation to the nearest station | walking |
Years of experience | 1 year |
Years of housekeeping service | 23Year |
Licence | None |
Other languages | None |
Invoice Provider | Not an invoice provider |
初めましてこんにちは
お掃除大好き「さな」と申します。
まずは、
このページを読んでいただきましてありがとうございます。
◼️忙しくてお掃除に手が回らない方、
◼️自分の時間を作りたい方、
◼️お掃除から解放されたい方、
◼️お仕事に集中したい方
このようなお悩みがあれば
是非一度私にご相談いただけましたら
嬉しいです。
私にとってお掃除は楽しい時間です。
代りにお家をピカピカにさせていただけ
ないでしょうか?
ビルメンテナンスの会社でお掃除をやっていました。
その時から目の前がキレイになっていく工程が大好きです。
どうぞよろしくお願いいたします。
政府が示した、新型コロナウイルス感染症対策を実践し、取り組んでいます
・手洗いの徹底
・必要な場面でのマスクの着用
・三密の回避、換気
■依頼者様やご家族の安心安全のためにも、下記についてご協力お願いいたします
・三密を避けるため、室内の換気にご協力ください。
・作業時、ヒアリングや同じ部屋で作業させて頂く際にはマスク着用のご協力をお願いいたします。
・依頼日に依頼者様やご家族の体調がすぐれない場合は事前にメッセージでお知らせください。日程変更などご相談させていただきます。
*日々体調管理に努めておりますが、体調不良時には日程変更などご相談させて頂く場合がございます。何卒ご理解ご協力のほどお願いいたします。
None
30 minute(s)
None
None
None
Confirmed
Confirmed
Confirmed
Confirmed