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リピート率 複数回リピートで利用した人の比率と、その人数
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36 % / 45 人 |
キャンセル率
FAQ
無断 依頼が成立しているにもかかわらず、依頼日時に連絡なく訪問しなかった場合
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0 %
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0回
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直前 依頼日時の72時間以内にキャンセルをした場合
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0 %
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2回
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受付放置 申し込まれた依頼に対し48時間以内に受付またはキャンセルの回答をしなかった場合
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2 %
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8回
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遅刻率
遅刻があったと依頼者から申告があった主観的な数値(数値は10日に一度更新されます)
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3 %
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18回
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定期またはスポットの料金と交通費が発生します。交通費を含め料金は、ご登録のクレジットカードよりご請求させていただきます。
言語 | 日本語 |
出身国 | Philippines/フィリピン |
最寄り駅 | 東向島 |
最寄り駅への交通手段 | 徒歩 |
家事代行年数 | 2年〜10年 |
家事年数 | 記載なし |
資格 | 記載なし |
他言語 | 英語 |
適格請求書発行事業者 | 発行事業者ではない |
Aside from being a person who lives to love seeing around clean and organize, it's also a part of what I have learned and experienced for almost 11 years in doing services as a care giver. From house to house of elderly citizens and young kids or children if how to take care of them in a responsible way, and definitely being flexible of fixing and cleaning their sorroundings and live in a comfortable situation. Because I do believe the motto of " CLEANLINESS IS NEXT TO GODLINESS " when you see everything is clean it also gives you a soothing comfort in and out of your life. So much for this about cleaning statements for it cannot explain more than showing in reality. Try me to see for real.
【タスカジサポートセンター追記 2015.7.28】 お仕事がお受けできる曜日・時間が毎月変動されるとの事で定期をお受けするのが難しいようです。ご依頼はスポット(1回)オーダでご検討ください。2015.7.28時点
記載なし
1時間30分
記載なし
記載なし
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