
11月の前日金曜日の枠は、ご依頼者様専用に空けております。ご理解よろしく申し上げます。
54
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Repeat rate Percentage of repeat users and the number of people who used the service.
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30 % / 10 人 |
Cancel rate
FAQ|
Without notice In case keeper canceled the request without contacting the client.
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0 %
/
0
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Just In case keeper canceled the received request within 72 hours before conducting house work.
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3 %
/
3
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Leave In case keeper did not accept or cancel the received request within 48 hours.
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0 %
/
0
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Late rate
Subjective figures reported by clients as having been late.(It will be updated every 10 days.)
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1 %
/
1
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Please pay the weekly or one-time fee and the transportation fee. Fees, including transportation fees, will be charged to your registered credit card.
| Language | Japanese |
| National origin | Japan/日本 |
| Nearest station | Mejirodai |
| Transportation to the nearest station | bus |
| Bus fare to the nearest station (one way) | ¥180 |
| Years of experience | 1 year |
| Years of housekeeping service | 15Year |
| Licence | None |
| Other languages | 英語 |
はじめまして、
だんごちゃんです!(男子3人の現役ママです!)
プロフィールをご覧いただきありがとうございます。
【対応可能なお時間】
9:00〜16:00 となっております。
ご依頼場所によっては、お時間のご相談をさせていただいています。
【お料理作業について】
事前にメニューをご提案し、ご相談しながら決めていくスタイルを大切にしています。
冷蔵庫のあるものでお任せしたい、というご要望にも対応可能です。
お好みやご要望を事前に、もしくはご依頼日当日のヒアリングでお聞かせくださいませ。
【お掃除作業について】
この度、ご新規でのお掃除作業はお受けしておりません。
お掃除枠の再開の目途がたちましたら、更新いたしますので
どうぞ、よろしくお願いいたします。
【大切にしていること】
「お客様のお話を丁寧にお聞きすること」と「まじめにコツコツ取り組むこと」を大切にしています。ご希望やちょっとしたこだわりも遠慮なくお話しいただければ、できる限り寄り添って対応いたします。
一つひとつの作業を丁寧に行い、安心してお任せいただけるよう努めてまいります。
日々の暮らしが少しでも楽になり、ほっとできる時間を過ごしていただけるようお手伝いさせていただければ幸いです。どうぞよろしくお願いいたします。
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1 hour(s) 20 minute(s)
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